- К сожалению, это проблема не последнего времени. Она существует уже давно. Но действительно средства массовой информации, социальные сети стали поднимать эту проблему особенно активно в последнее время.
- Афсуски, бу яқин орада юзага келган муаммо эмас. У узоқ вақтдан бери мавжуд. Лекин, ҳақиқатан ҳам, оммавий ахборот воситалари, ижтимоий тармоқлар бу муаммони сўнгги пайтларда айниқса фаол кўтара бошлади.
Бунда ўқитувчиларнинг мавқеи энг нозик жиҳатдир. Улар ўз ўқувчиларининг кимдир бўлишлари учун бевосита таъсир қиладилар
ва бунга тўғридан тўғри ммасъулдирлар. Шу боис давлатимиз томонидан таълим соҳасига катта эътибор қаратилмоқда.
Положение учителей в этом смысле самое ключевое. Они несут прямую ответственность и влияют на то, кем станут их учащиеся. Именно поэтому государство уделяет сфере образования большое внимание.
2022 йилнинг 31 декабрь ҳолатига кўра тузилган мазкур рейтинг Ўзбекистонда етакчи ҳисобланган 50 та ОАВда эълон қилинган давлат ҳокимияти ва бошқаруви органларининг фаолияти тўғрисидаги маълумотларнинг таҳлилига асосланади. Якуний рейтинг Ўзбекистон Республикасидаги 30 та вазирлик ва давлат қўмиталарининг фаолиятини ўрганишни ўз ичига олади.
Рейтинг, составленный по состоянию на 31 декабря 2022 года, основывается на обработке данных об опубликованных материалах о деятельности госорганов страны в 50-ти ведущих СМИ Узбекистана. Итоговый рейтинг включал обзор деятельности 30 министерств и государственных комитетов Республики Узбекистан.